תנאי שימוש

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט והחנות הוירטואלית של איי לאב קאפקייקס

איי לאב קאפקייקס היא חנות-קונדיטוריה המספקת מוצרים מתוקים כגון קאפקייקס, עוגות, מקרונים ועוד.

החנות ממוקמת ברחוב בדיזנגוף 300  בתל אביב, ישראל.

כל האמור בתקנון זה ובאתר האינטרנט עצמו הינו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם מתייחס באופן שווה לבני שני המינים.

התקנון שלהלן מתווה את מכלול התנאים לכל רכישה של מוצרים מאיי לאב קאפקייקס בע”מ, הן באמצעי וירטואלי בחנות און-ליין, דרך הטלפון או באופן פרונטלי בחנות עצמה. 

תקנון זה יהא תקף מעל לכל מסמך אחר או הבעה שבעל-פה, הן על ידי הלקוח או הצרכן(שיקראו להלן גם “את\ה”, “הנך”)  והן על-ידי איי לאב קאפקייקס בע”מ(שתיקרא להלן גם “אנו”, “אנחנו”, “החנות”, “ההנהלה” או “החברה”). 

איי לאב קאפקייקס בע”מ היא חברה בערבון מוגבל הרשומה במדינת ישראל(מספרה 514350438) ומשרדיה בכתובת דיזנגוף 300 תל-אביב. 

עם ביצוע הזמנה באיי לאב קאפקייקס, הלקוח מצהיר כי קרא את התקנון, הבין את תוכנו, מסכים להוראותיו ומתחייב לפעול על פיהן. במידה ודבר מה שעולה בתקנון זה אינו מתקבל על דעתך, עליך לפנות אל הצוות שלנו בכתובת הדוא”ל contact@ilovecupcakes.co.il טרם ביצוע ההזמנה. 

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת

 

המוצרים:

איי לאב קאפקייקס עושה את מירב המאמצים לספק ללקוח את מבוקשו עם ביצוע הזמנתו. 

יחד עם זאת יודגש כי התמונות והמידע באתר מיועדים להמחשה בלבד וכי יתכנו שינויים בינם לבין המוצר שיסופק בפועל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי כלל המוצרים שלנו נעשים בעבודת יד. איי לאב קאפקייקס מתחייבת לספק את המוצרים על פי רוח התוכן של הכתוב באתר. 

החנות כשרה חלבית בהשגחת רבנות עיריית תל אביב.  אין לנו תעודת כשרות פרווה.

החנות עושה שימוש במוצרי חלב, חלקם מיובאים מחוץ לישראל(למשל, שוקולד בלגי). החנות איננה מתחייבת לסמן מוצרים המכילים חומרי גלם אלה. 

החנות איננה מתחייבת לסביבת עבודה סטרילית, עבור אי אילו ממוצריה,  ממוצרים כגון אגוזים, סויה, גלוטן, ביצים, מוצרי חלב וכיוצא באלה, גם לא במוצרים הנחשבים לנטולי אותם אלרגנים. איננו ממליצים לכל אדם אשר סובל מאלרגיה כלשהי למזון לצרוך אי אילו ממוצרנו. 

רכישה באתר:

רכישה בחנות מותנית בהזנת מלוא הפרטים הנדרשים ע”י האתר ו\או מי מנציגי החנות, הן באופן טלפוני או פרונטלי. החנות איי לאב קאפקייקס ו/או בעליהן ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים.  

הנהלת החנות או מי מעובדיה ונציגיה לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה אחרת, לרבות תקלות טכניות, המונע ביצוע פעולות באתר וכמו כן לכל טעות שהיא בהזנת פרטי הזמנה בעת הקלדת פרטי ההזמנה, אשר כל אלה ביחד או לחוד, ימנעו המשך טיפול בהזמנה.

החנות שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל הזמנות שלא מולאו עבורן כל הפרטים הנחוצים.

הלקוח מתחייב למסור מידע מדויק ומעודכן בעת מילוי או מסירת פרטי ההזמנה. החנות שומרת על זכותה לפעול לפי שיקול דעתה הבלעדי במידה ויחסרו אי אילו פרטים מפרטי ההזמנה או שהפרטים שנמסרו אינם נכונים. 

כל ביצוע רכישה באתר האינטרנט של החנות, לפני העברה לאישור חברת האשראי, יאושר בידי החנות באופן ידני מפאת האפשרות לחוסרים במלאי או טעויות שנפלו בעת מילוי טופס פרטי ההזמנה.

החברת מתחייבת ליצור קשר עם הלקוח במידה וישנה תקלה בהזמנה שלא בוצעה כראוי ולא תבצע את ההזמנה או המשלוח עד טרם אישור ההזמנה החוזרת. במידה ולא אושרה שנית ההזמנה מול מבצע הרכישה, עקב אי זמינותו או זמינות מקבל המשלוח, החברה משאירה לעצמה את הזכות להפעיל שיקול דעת ולא לשלוח את ההזמנה עד לאישורה כאמור.

תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה על ידי החנות הוא קבלת אישור של חברת האשראי. לא התקבל אישור חברת האשראי במועד, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.

לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור אוטומטי באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים שבהזמנה, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפעיל שיקול דעת ולא לטפל בהזמנה עד לאישורה על ידי חברת האשראי. היה והתעוררה בעיה כלשהי בנוגע לאישור העסקה על ידי חברת האשראי, החברה תעשה את מירב מאמציה על מנת לידע את הלקוח על כך. 

הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

במידה ותחול שגיאה- בתיאור המוצר, מחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל מידע אחר שיוקלד, או בעת קבלת הנתונים מהלקוח במעמד מסירת פרטים לביצוע הרכישה, תהיה החנות רשאית לבטל את הרכישה או להשהות את ביצועה עד תיקונה מול הלקוח.

פרטיות:

החנות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש את מוצריה באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול  SSL 128bit בתקן אבטחה מחמיר בשיטת PCI DSS המגן על המידע. החנות מתחייבת לשמור בסודיות את הפרטים האישיים שנמסרים לידיה וכן את הרכישות שביצע הלקוח. במידה ולמרות הכל, יעשה שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי, ע”פ חוק- מחויבת החברה המנפיקה את כרטיס האשראי להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה.

פרטי פעולת הרכישה ופרטי הרוכש ישמשו לשימושה הפנימי של החנות  בלבד ולא יועברו על ידה לכל גורם אחר, למעט העברת הפרטים לחברת האשראי לשם קבלת אישור לביצוע עסקת הרכישה. הרוכש מסכים כי החנות תשמור את פרטיו במערכת נתוניה.

הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחותיה עדכונים דרך חשבונם באתר באמצעות הדואר האלקטרוני ו\או הודעות SMS. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ’ב – 1982.

אספקה ומשלוחים:

במידה וקיבלתם משלוח ובו חסרים פריטים או שנפלה טעות בביצוע ההזמנה או שאי אילו מהפריטים פגומים, אנא צרו עמנו קשר באופן מידי ואנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לטפל בפנייתכם. contact@ilovecupcakes.co.il או 035222243.  

אספקה – הזמן הנקוב הוא בימי עסקים בלבד(ימים ראשון עד חמישי בשעות הפעילות 9:00-20:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 9:00-15:00

אספקה תעשה אך ורק לישובים המפורטים באתר האינטרנט של החנות ובמגבלת השעות המצוינת בצמוד לכל יעד. 

בהזמנה דרך אתר האינטרנט קיימת אפשרות ללקוח לבחור חלון זמנים מועדף למסירת המשלוח. זוהי העדפה בלבד, והחנות תעשה את מירב המאמצים על מנת לספק את ההזמנה לכתובת שנמסרה בחלון הזמן המועדף שנבחר. יחד עם זאת, אין לראות באמירה זו משום התחייבות החנות לפעול על סמך העדפת זמן המשלוח שנבחרה על ידי הלקוח. לדוגמא, במקרה בו החנות לא מצליחה ליצור קשר טלפוני עם מקבל המשלוח או שהוא איננו זמין בכתובת שנמסרה על ידי הלקוח, החנות שומרת על זכותה לעשות שינויים בהתאם לכך ולמסור את המשלוח בחלון זמן אחר, וכל זאת בתיאום עם מקבל המשלוח.   

החנות עובדת עם חברת שליחויות חיצונית שמתחייבת למסור את המשלוח בחלון זמנים, וכל זאת בתיאום מראש עם מקבל המשלוח. 

בכל הזמנת משלוח, נציג החנות יצור קשר טלפוני עם מקבל המשלוח(בין אם מדובר בלקוח המזמין או באדם אחר), טרם שליחתו, על מנת לוודא את כתובת האספקה ועל מנת לוודא את הימצאותו של מקבל המשלוח בכתובת שנמסרה.  

הזמנה שנאספה מהחנות על ידי הלקוח או על ידי שליח מטעמו, אינה באחריות החנות מרגע שיצאה ממנה. באחריות הלקוח או מי מטעמו לוודא שההזמנה לשביעות רצונו טרם עזיבתה את החנות. 

אין החנות מתחייבת להעביר מידע ללקוחותיה על מצב ההזמנה וזמן הגעתה אל מקבל המשלוח בטלפון, בדואר אלקטרוני או בהודעות SMS.

החנות לא תשלח תמונות של המוצר ללקוח. 

עיכובים במסירת משלוח עלולים לקרות מפעם לפעם. איי לאב קאפקייקס איננה אחראית לעיכובים, אולם היא תעשה כל שעל ידה על מנת לצמצם היתכנות מצבים מסוג זה. 

מרגע שמשלוח יצא מהחנות, איננו יכולים לשנות את חלון הזמנים למסירתו או את כתובת המסירה. 

במידה ואין מענה בכתובת מסירת המשלוח ואין אדם אחר שיקבל את המשלוח, המשלוח יחשב “failed delivery”, כלומר משלוח שלא נמסר מחמת היעדרות הנמען בכתובת שסופקה לחברה. במקרה כזה השליח יחזיר את המוצרים לחנות החברה, והלקוח יהיה האחראי הבלעדי לבוא ולדרוש אותם או לדאוג לשליח מטעמו שיעשה כן. החנות לא תשיב את כספו של לקוח שהמשלוח שהזמין נחשב ל failed delivery. 

כאשר הנך מקבל משלוח מאתנו, אנא בדוק בכל קופסה כי כל המוצרים ישנם וכי הם במצב תקין ולשביעות רצונך. 

במידה ופריט חסר או לטעמך פגום, אנא הבא זאת לתשומת ליבו של השליח וצור קשר עם החנות באופן מידי(ולא יותר מאשר שעתיים לאחר מסירת המשלוח) באמצעות הטלפון ב 03-5222243 או בדוא”ל. חשוב מאוד שבמידה ואין נציג פנוי לקבל את שיתחכם, שתשאירו הודעה עם פרטי ההזמנה והמקרה. 

טענות בדבר חוסרים או מוצרים פגומים במשלוח לא יתקבלו יותר משעתיים לאחר מסירת המשלוח. 

אם חל פגם במשלוח שקיבלתם, אנא שלחו תמונה הממחישה זאת לכתובת הדואר האלקטרוני של החנות.  

תנאי ביטול הזמנה והחזרות:

ביטול הזמנה יעשה עד יממה טרם תאריך ההזמנה. בקשות לביטול הזמנה לאחר מסגרת זמן זו יהיו שיקול בלעדי של החברה. 

איי לאב קאפקייקס לא תקבל החזרות של מוצריה לאחר שנמכרו. 

מאחר וטעם הוא עניין אישי וסובייקטיבי, החברה לא תוכל לקבל בקשות להחזר או זיכוי עבור מוצרים בטענה שלא קלעו לטעמו של הלקוח. 

החברה לא תהיה אחראית למצבים בהם המוצר לא נצרך במסגרת הזמן המומלץ על ידה או למצבים בהם המוצר נפגם עבר אחסנה לא נאותה שלא במסגרת המלצות החברה. 

כל תלונה בנוגע לטיב המוצרים חייבת להיות מדווחת לחנות תוך 24 שעות מרגע רכישתה או מסירתה על ידי השליח, באמצעות הטלפון ב 03-5222243 או באמצעות דואר אלקטרוני ב contact@ilovecupcakes.co.il . אנא השאירו הודעה במידה ואין נציג פנוי לקבל את שיחתכם עם פרטי חוסר שביעות רצונכם. החברה לא תטפל בבקשות שהובאו לידיעתה יותר מ24 שעות לאחר רכישת המוצרים או מסירתם על ידי השליח מטעמה. 

במקרה בו החברה ראתה לנכון כי יש לפצות את הלקוח, גובה הפיצוי לא יהיה בשום מקרה גבוה מערך המוצרים שנרכשו. 

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כל יום בין השעות 9:00 ל20:00 ובימי ו’ וערבי חג בין 9:00 ל15:00.

 בטלפון 03-5222243 או בכתובת הדואר האלקטרוני contact@ilovecupcakes.co.il