שאלות נפוצות

desserts cupcakes and sweets table

איך מזמינים?

ניתן לבצע הזמנה און ליין דרך האתר. אנחנו לא מקבלים הזמנות דרך אימייל או ווטסאפפ.

כמה זמן צריך להזמין מראש?

אנחנו ממליצים לבצע הזמנה לפחות יומיים מראש. יש ימים שבהם ניתן להזמין לאותו היום, אולם זה תלוי עומס ולא נוכל להתחייב לכך בכל יום. להזמנת עוגות יש לבצע הזמנה יומיים מראש תמיד. במידה ומדובר באירוע גדול עדיף להזמין כשבוע קודם.

האם אפשר לעשות הזמנה לאותו היום?

כן, אנו יכולים לקבל הזמנות ולשלוח אותן באותו היום. עם זאת, אנו ממליצים לבצע את הזמנתכם לפחות יום אחד קודם. על מנת להבטיח שלא יהיו עיכובים בהזמנותיכם בתקופות של חגים וחופשות, כמו ולנטיינס’ או ראש השנה,  אנו ממליצים לבצע את ההזמנה אפילו קודם לכן.

האם אוכל להוסיף תמונה או כיתוב לקאפקייקס שלי? 

כן, ניתן לבחור להוסיף הדפסה אכילה או כיתוב לקאפקייקס ולחלק מהעוגות. הדפסה אכילה יכולה להיות כיתוב, תמונה או לוגו. את ההדפסה האכילה ניתן להוסיף לכל מארזי הקאפקייקס שאינם בנושא קבוע, כמו למשל מארז 12 קאפקייקס אהבה.

האם ההזמנה שלי תיראה בדיוק כמו התמונה באתר?

כל המוצרים שלנו נעשים באופן ידני ובקפידה. לעיתים המוצרים יהיו מעט שונים בצורה, צבע או טעם, לעומת המופיע בדוגמה באתר, אולם הרוח הכללית נשמרת.

האם הקאפקייקס כשרים?

כן, החנות כשרה חלבי בהשגחת הרבנות תל אביב .

האם המוצרים מכילים חלב נכרי?

מרבית מחומרי הגלם שלנו מיוצרים מחלב ישראל. חלקם מכילים גם חלב נכרי. אם הנושא חשוב לכם, אנא פנו אלינו טלפונית כדי שנוכל לייעץ לכם באופן מיטבי לגבי הזמנתכם.

האם יש לכם מוצרים טבעוניים או ללא גלוטן?

יש לנו קאפקייק טבעוני ללא גלוטן, בטעם בננה ושוקולד צ’יפס ובציפוי שוקולד. למרות שהקאפקייק מיוצר מחומרים טבעוניים ושאינם מכילים גלוטן, אנו לא ממליצים לאנשים בעלי רגישות או אלרגיה לצרוך אותם. הסיבה היא מאחר והקאפקייקס הללו לא יוצרים בסביבה סטרילית מאלרגנים אלו, והם עלולים להכיל עקבות גלוטן או חלב.

האם אתם מבצעים משלוחים?

אנו מבצעים משלוחים באזור תל-אביב וגוש דן ובחלק מאזור השרון. תוכלו למצוא את התמחור של המשלוחים בתפריט הנפתח בעגלה. המחירים מתחילים מ -35 ש׳׳ח למשלוח בתל אביב. (אזורי משלוח: תל אביב יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, כפר שמריהו, הרצליה, גליל ים, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, גבעת חן, כפר מלל, חולון, בת ים, אזור, ראשון לציון, בית דגן, גנות, חמד, משמר השבעה, קרית אונו, גבעת שמואל, תל השומר, פתח תקווה, גבעת השלושה, כפר סירקין, גני תקווה, סביון, יהוד-מונוסון)

כמה זמן יקח להזמנה שלי להגיע?

זמני המשלוחים שלנו הינם החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב ומתואמים בחלונות זמן של שלוש שעות. תיאום המשלוח נעשה ביום המשלוח עם מקבל המשלוח. בימים גשומים צפויים עיכובים.

התחרטתי ואני מעוניין לבטל את ההזמנה שלי. האם אוכל לקבל את כספי בחזרה?

כל מארזי הקאפקייקס שלנו נעשים על פי הזמנה בלבד. במידה והזמנתכם כבר מוכנה, לא נוכל לזכותכם עבורה.

ביטול הזמנה יש לבצע עד 24 שעות מהשעה שנקבעה למשלוחה או איסופה מהחנות. למדיניות הביטולים המלאה צפו בתנאי השימוש.

כמה זמן הקאפקייקס טובים לאכילה?

אנו ממליצים לאכול את הקאפקייקס ביום בו נרכשו, אולם הם טובים לאכילה עד 3 ימים לאחר מכן אם נשמרו בקירור.

האם המוצרים שלכם מכילים אגוזים או בוטנים?

לא כל המוצרים שלנו מכילים אגוזים. יחד עם זאת, כל המוצרים שלנו מיוצרים באותה הסביבה שאיננה סטרילית מאלרגנים. לפיכך אין ביכולתנו  להתחייב שמוצרינו אינם מכילים אגוזים, בוטנים או אלרגנים אחרים כגון סויה, גלוטן, חלב וביצים.

האם צריך לשמור את הקאפקייקס והעוגות במקרר?

קאפקייקס ועוגות ניתן לשמור במקרר בקופסה סגורה. אנו ממליצים להוציא אותם מקירור כחצי שעה טרם אכילתם. הקאפקייקס והעוגות טעימים ביותר כאשר הם בטמפרטורת החדר.

האם הקאפקייקס שלכם מכילים ביצים?

מרבית המוצרים שלנו מכילים ביצים. יחד עם זאת אנו מגישים אך ורק מוצרים עם ביצים מבושלות. אנחנו לא מגישים מוצרים עם ביצים חיות כלל.

האם הקאפקייקס והעוגות מכילים צבעי מאכל מלאכותיים?

אנו מוסיפים צבעי מאכל אך ורק לפרוסטינג בטעם וניל ולעוגת הרד וולווט שלנו. חלק מהקישוטים בהם אנו משתמשים מכילים בעצמם צבעי מאכל. מקרונים וקייקפופס מכילים צבעי מאכל.

COVID: האם אתם מבצעים משלוחים כרגיל בזמן הסגר?

כן, ככלל שירות המשלוחים שלנו פועל כרגיל בזמן הסגר. עם זאת ייתכנו שינויים בזמני החלוקה באזורי המשלוח השונים. אנו מודים לכל לקוחותינו על הסבלנות במידה וזה קורה.

COVID: כמה זמן מראש עלי להזמין?

במהלך התקופה הנוכחית אנו ממליצים ללקוחותינו להקדים ולהזמין מבעוד מועד, במיוחד לימים חמישי ושישי של סוף השבוע שנוטים להתמלא מהר מאחרים. ההמלצה היא לבצע את ההזמנה כיומיים מראש על מנת שתוכלו לוודא שנוכל לקבל אותה לתאריך בו אתם מעוניינים.

COVID: מהי הדרך הכי טובה לבצע הזמנה?

דרך האתר שלנו. זו הדרך הקלה והמהירה ביותר לבצע הזמנה. בנוסף, עם סיום ההזמנה תקבלו לתיבת המייל שלכם אימייל עם סיכום כל פרטי ההזמנה שלכם. אם יש לכם שאלות לגבי ביצוע הזמנה און-ליין, הדרך הקלה לפנות אלינו היא באמצעות הודעה פרטית בפייסבוק או אינסטגרם. לצערנו לא נוכל להשיב להודעות בימי שבת או חג.

דילוג לתוכן